ناشران

مزایای نشر آگهی و درآمد زایی از طریق اَدبید

برخی از امکانات سیستم برای آگهی‌دهندگان در فهرست زیر ارائه شده است:

استفاده از اندازه های استاندارد آگهی

استفاده از اندازه‌های استاندارد آگهی منجر به افزایش بازدهی و بازگشت سرمایه می شود. در نتیجه ناشران درآمد بیشتری از نشر آگهی بدست می آورند و نرخ های اساسی مانند نرخ CTR و نرخ تبدیل برای آگهی دهنده افزایش می یابد که رضایتمندی بیشتر را به همراه دارد.

قیمت گذاری

سیاست قیمت گذاری بر پایه یکی از روش های زیر تعیین می شود:
– دریافت هزینه ثابت
– دریافت هزینه برپایه کیلو نمایش CPI Cost Per Impression
– دریافت هزینه بر پایه کلیک CPC Cost Per Click
– دریافت هزینه برپایه هدف/عمل CPA Cost Per Action
علاوه بر روش های قیمت گذاری فوق، استفاده از نرخ CTR و نرخ تبدیل در تعیین قیمت هر کلیک ضروری است. برای مثال، قیمت کلیک برای سایت‌هایی با رتبه زیر 100 در الکسا نسبت به دیگر سایتها باید متفاوت باشد. این تفاوت به دلیلی نرخ بالای CTR و نرخ تبدیل در این سایت ها می باشد. البته لازم به ذکر است که بهبود نرخ صرفا به رتبه سایت بستگی نداشته و ارتباط آگهی نمایش داده شده با وب سایت مقصد یکی از مهمترین معیارها برای افزایش دو نرخ مطرح شده است. در نتیجه می توان هوشمندی سیستم در انتخاب و نشر آگهی را یکی از مهمترین معیارها در بهبود نرخ ها و افزایش رضایتمندی مشتری در نظر گرفت.

تسویه حساب

ناشران در هر زمان می توانند نسبت به بازپرداخت وجه از حساب مجازی به حساب بانکی خود اقدام نمایند. پرداخت طی حداکثر یک هفته با تایید تیم مدیریت ناشران و مدیریت مالی انجام می شود.

گزارش گیری در هر لحظه

ناشران در هر زمان می توانند با ورود به پنل مدیریتی گزارش دقیق و شفاف از وضعیت تعداد دفعات نمایش آگهی، قیمت محاسبه شده، تعداد نمایش و تعداد سفارش ها یا عمل های انجام شده را مشاهده نمایند.

هوشمندی در نمایش آگهی

انتشار آگهی غیرمرتبط با محتوای سایت ناشر، بیشتر بازخورد منفی و عامل نارضایتی در ناشران آگهی است. سیستم تبلیغات هوشمند در زمان جذب هر ناشر آنها را بر اساس دسته بندی موضوعی به صورت هوشمند و یا به انتخاب خود ناشر دسته بندی می کند.

تخفیف ویژه برای ناشران

ناشران خود نیز با میزان درآمدی که در سیستم تبلیغات هوشمند کسب کرده اند می توانند از تخفیف های پلکانی برای نمایش آگهی برای سایت خود استفاده می کنند. بدین ترتیب هر ناشر آگهی با تغییر نقش تبدیل به آگهی دهنده می شود.

بازاریابی ناشر به ناشر

بازاریابی نفر به نفر در واقع بازاریابی رابطه ایست. در این روش هر ناشر در نقش بازاریاب سیستم تبلیغات هوشمند کار می کند. ناشر می تواند بسته تبلیغاتی شامل کمپین و آگهی مناسب را به دیگر ناشرانی که در سیستم عضویت ندارند معرفی نماید. معرفی از طریق یک ایمیل دعوتنامه به ناشر جدید انجام می شود. در ایمیل دعوتنامه، اطلاعات کمپین و آگهی پیشنهادی و نهایتا لینک عضویت در پنل ناشران آگهی ارسال می شود.

همراهی ناشران

پرسنل واحد مدیریت ناشران موظف هستند از قبل از قراردادن کد انتشار روی سایت ناشر تا مرحله تسویه حساب ها او را همراهی کنند و بر فعالیت آنها نظارت داشته باشند. نظرات و شکایات ناشران نیز جمع آوری می شود. سپس نظرات طبقه بندی می شوند و به دست سرپرست واحد مدیریت ناشران می رسد تا اقدامات لازم جهت جلب رضایت یا رفع مشکلات صورت پذیرد.

AdBid را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
بلاگ ادبید (blog.adbid.ir)

با مفاهیم تبلیغات آنلاین، بازاریابی دیجیتال، تبلیغ مبتنی بر موتور جستجو، تجارت الکترونیک، تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی و صدها مطلب دیگر در بلاگ اَدبید آشنا شوید

پشتیبانی

ونک، تقاطع ملاصدرا و بزرگراه کردستان، بن‌بست توفیق، پلاک 4، واحد 5

تلفن تماس: 88608064

شنبه تا چهارشنبه: 8:30 تا 16:30
پنجشنبه: 8:30 تا 12:30

تمامی حقوق مادی و معنوی برای تجارت الکترونیک ایساتیس (صاحب برند AdBid) محفوظ می باشد